sobota, 9 kwietnia 2016

Co ja tutaj robię?

Czyli 10 faktów o mojej przygodzie z blogowaniem :3

1) Właściwie , to nie wiem co mnie do tego zachęciło.

2)Podczas chwili zwątpienia namówiła mnie moja przyjaciółka - blogerka ( http://elvaria.blogspot.com/ ), która twierdzi, że swoim talentem należy dzielić się z innymi.

3) Jak już pewnie wiecie interesuję się sztuką, a w szczególności malarstwem.

4) Żeby poznać waszą opinię na temat mojej, stale powiększającej się galerii.

5) Szukam konstruktywnej krytyki.

6) Jest to możliwość przyjemnego spędzenia czasu.

7) Zamierzam co jakiś czas dodawać kreatywne DIY, które sama wykonam.

8) Planuję możliwie jak najbardziej umilić wam czas.

9) Chciałabym zmotywować innych do działania.

10) Pokazać wam, że mimo wszystko warto spełniać swoje marzenia! 


1 komentarz:

  1. "Jeśli trafiłaś/łeś na mojego bloga to prawdopodobnie mamy podobne zainteresowania."
    Eee... nie ;D
    "Jeśli nie to najprawdopodobniej jesteś tu zupełnie przypadkiem."
    W sumie też nie ;)

    Hej, hej. Tak to ja, ta przyjaciółka z linku (jak to brzmi). W każdym razie dobry początek. Myślę, że warto poczekać na zdjęcia rysunków.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń